Pešački prelaz na uglu Bulevara oslobođenja i Ulice Danila Kiša opasan je po pešake, u šta se pre samo dva dana uverila 24-ogodišnja devojka koju je na prelazu udario mercedes.
Ne trpati pešački na svakih par stotina metara na većim Novosadskim ulicama jer se saobraćaj itekako guši time. Više podzemnih ili nadzemnih prelaza napraviti.
Каko je zabavno kad debeli krmci koji se ne odvajaju od volana savetuju pešacima da prošetaju.Treba staviti prelaze SVUDA i krvavo kažnjavati kad se ne poštuju, pa ako ti se ne sviđa, ti nemoj autom kroz grad.
ja bih lepo proširio pešačku zonu, pa da parkiraš lepo tamo negde na novom naselju
do centra ako treba busom i polako nogu pred nogu jer "moze se malo prosetati i protegliti"
Uvek pazim kad prelazim tu pa mi je svejedno da li je semafor ili samo pešački, ali sklanjati ga nećete, što bih ja išao okolo 500m zato što je vama pešački problem.
Odlično. Do sada sam uvek, ali uvek, pred taj pešački prelaz usporavao i bio oprezan, gledao da li sa bilo koje strane ima pešaka koji čekaju da pređu i ako ima, uvek, u potpunosti. Sad kad stave semafor, noga na pedalu za gas, 50 km/h, a oni pešaci koji prelaze semafore i na crveno neka me se paze, jer kočiti više neću, pa kad dignem nekog na haubu na njihovom crvenom svetlu, ima još i da ih tužim za pretrpljeni strah. Sjajno. Mislim da Novi Sad (NS) treba da promeni ime u Semafor Sad (SS) sa nadimkom "Semafor City". Očigledno su svi naši "stručnjaci" nesposobni da na drugačiji način osiguraju bezbednost svih učesnika u saobraćaju. Kombinacija više mogućnosti je sasvim logična, ali neeeee... semafor!
Већини пешака и возача потребно је објаснити да више нису у својим селима, да постоје саобраћајни прописи, да црвено светло значи стајати и чекати да се упали зелено, да спорија вожња у скупљим аутомобилима олакшава другима да виде ко је за воланом, да пре и после јела треба руке прати....
.ebe se vozačima Mercedesa, BMW-a i Audija i za pešaka i za semafor i za ležećeg policajca i za saobraćajnog policajca. Samo je bitno da ne ulubi auto kad udari neku boraniju, a pešaka će biti i sutra i prekosutra, jedan manje-više.
Kod tzv. Daltonke NE TREBA PEŠAČKI PRELAZ! Stanujemo u A. Cesrca,znači taman u pravcu pešačkog, najčešće idemo sa decom, i nije nam teško da odemo do prelaza regulisanog semaforom.
Najbolje stavite kod svake zgrade SEMAFOR. Sklonite taj pešački prelaz i omogućite normalno odvijanje saobraćaja, a neka pešaci malo PROŠETAJU, kada se već zovu PEŠACI.
Postvalja s etoliko semafora i gde treba i gde ne treba.
Glupost, svakih 100m semafor....i dalje ce se pretrcavati....ja bih taj deo ogradila....moze se malo prosetati i protegliti do semafora...ima levo a ima i desno jedan!!
Branimire, pobogu, od semafora na početku Rumenačke i prelaza kod ambulante ima do 50 metara. Kakav zeleni talas, kakve budalaštine. Čuli ljudi za zeleni talas i pasarele, pa u svakoj konverzaciji o prelazima potenciraju "pasarela" i "zeleni talas". Njih 5 posto stvarno zna, ovi ostali pametuju. Treba ukidati prelaze. Neka šetaju malo ljudi do semafora. Ko tuljani gamižu po ulici polupokretni. Treba malo da smršaju.
Molim one koji su zagovornici izgradnje pasarela da mi kažu gde su to videli i pošalju neki link da vidim kako izgleda. Ako je onako kako ja zamišljam, uopšte mi se ne sviđa. I, već vidim pešale koje mrzi da se pentraju, pa idu ispod, kao što pretrčavaju put kod Baazara oni koje mrzi da idu kroz pothodnik.
Bulevar oslobodjenja je pogodan za uspostavljanje zelenog talasa sinhronizovanjem svih semafora. Na taj nacin povecao bi se protok vozila, smanjilo zagadjenje od izduvnih gasova i sacuvala bezednost pesaka,Prelaz kod Daltonke je jedino mesto na tom Bulevaru koje nije obezedeno semaforom i trebalo bi ga sto pre postaviti. Slicno je i sa prelazima na uglu Jevrejske i Gajeve ulice, kao i kod ambulante u Rumenackoj ul.
Zoki 15.11.2017 • 17:50
neprežaljeni semafor
Ma da postavlajte semafore na svakih 50 metara. Ili potpuno ukinite saobraćaj u gradu i svakom obezbedite električni bicikl ili hibridni auto!!
Mislis hibridnim autom ne moze da se udari pesak? Mislim da tema nije ekologija u ovom slucaju nego bezbednost svih ucesnika.
Dok ne bude postavljen semafor, nama pešacima ostaje jedina moguća horizontalna saobraćajna signalizacija: da se prekrstimo pre nego što zakoračimo.
p.s. Ko nije religiozan nek se odmah baci na haubu, da prekrati muke.
Pa sta drugo mogu nasi strucnjaci i vodje SNS, SPO, SPS sega mega univerziteta da smisle drugo, nego semafor na svakih 100 meteri, da se podavimo u izduvnim gasovima..
Ne mogu da sinhronizuju semafore i ove koje imamo, zeleni talas je za njih nedostizan, moroni..
Jeste, još jedan semafor, pa 100m niže još jedan, pa celom dužinom bulevara na svakih 100m semafor, pa onda nek se trend proširi i na ostale ulice! I da vrate drugi pešački kod Elektrovojvodine i na njega da stave semafor jer gospodu novosadiste mrzi da propešače još malo po tepsija ravnom terenu nego oće da bez gledanja pređu drum gde god im se ćefne. Ima toliko pametnijih mesta gde treba staviti semafor a taj peščki treba obrisati jer je em na nelogičnom em opasnom mestu.
Pa da. Treba nam semafor svakih sto metara bulevara. Kaznjavajte one što stvarno prave prekršaje a ne one što voze 125 po autoputu. Lepo ih odrerite sa kaznama i za mesec dana će biti sve ok. Dok njih puštate da jurcaju po gradu ništa vam neće pomoći semafori na svakih sto metara.
Па да, треба поставити семафоре на сваких 100 метара па да максимално успоримо саобраћај на Булевару. Нека се направи ред аутомобила који стоје буде од Мишелука до Футошке. ...
Зато на Булевару Патријарха Павла нема семафора на дужини од 2 км. На раскрсници са Илирском мало-мало па имамо судар са смртним исходом. Слично и сараскрсницом Вршачке и Ј. Поповића. Годинама се пишу петиције, али без успеха. Да су нормални и стручни они који одлучују Булевар Ослобођења би имао пешачке пасареле уместо семафора и прелаза. Безбедност драстично боља, загађење мање, проток саобраћаја већи, уштеда енергине већа... А да, то је скупо.
Ma kakav semafor!!!? Pasarela ili podzemni prolaz. Šteta što nije napravljen zajedno sa daltonkom. Pasarelu prilagođenu ljudima sa posebnim potrebama treba postaviti i kod elektrovojvodine i kod dačmena. Stvarno cena smisla postavljati semafore svako malo.
Gotovo sam siguran da ce u nekom narednom periodu biti trazen i semafor kod Cirpanove ulice. Rizicno je za ljude koji prelaze bez semafora i pesackog bulevar na tom delu.
Semafor će ipak rešiti ležerno ponašanje pešaka, kao i divljanje nesavesnih vozača. Samo da bude destimulativan za pešake, tj. da se "otvara" na svakih pet minuta a vreme prelaska da bude 20'tak sekundi!
Kakav crni semafor?! Jos ce da stavljaju semafore na svaki pesacki prelaz. Ja sam taj pesacki presao milion puta i nikad se nije desilo da sam bio u ozbiljnijoj opasnosti.
Ako u saobracaju ucestvuje pesak i vozac i ako te neko udari na tom pesackom onda to znaci da nijedan od dva nije obracao paznju... Ako i malo ukljuci mozak, pesak ce videti da kola ne mogu da stanu na vreme pa nece nastaviti da prelazi ulicu ili u slucaju vozaca, videce da neko zeli da predje ulicu i propustice pesaka.
Ali sada niko nista ne gleda i lete ko muve bez glave i bez malo razmisljanja prelaze ulicu.
Neka stave svetlece upozorenje kao na pesackom u Jevrejskoj kod geodetskog zavoda...
E ako stave i tu semafor brze cemo ici peske nego kolima. I koliko su platili onih par semafora ne tako davno? 200-300 hiljada evra? Za te pare se moze napraviti podzemni prolaz ili nadzemni most za pesake, al onda verovatno ne bi ostalo za harac, tako da nije ekonomski isplativo.
Kao prvo nije u pitanju opasna raskrsnica nego jako loše obeležen pešački prelaz. Umesto semafora, kojih je previše za jedan grad, bolja opcija je dobro obeležen prelaz sa upadljivom horizontalnom signalizacijom, znakom i svetlom upozorenja.
Jel postoji neki standard na koliko metara se postavlja semafor od semafora? Možda saobraćajni inženjeri mogu da nam pojasne da li treba semafor ili ne!
Kad neko neće da poštuje propise, teško mu možeš naći tehnološko rešenje da ga nateraš.
Jedno radno mesto policajca pored, dežurstvo 12 sati u toku dana, jedino rešenje.
Za naš svet.
Da satelit spuca elektroniku svakog automobila za koga vidi da ne stane na pešačkom, možda...
Na tom prelazu najveći problemi su: 1. žbunje na razdelnom ostrvu koje je tik uz prelaz, 2. jako loše osvetljenje iznad prelaza i 3. stalno parkirani automobili u desnim trakama ili na samom pešačkom prelazu. Pasarela je jedino dobro rešenje, a kome je komplikovani da se penje, ima 100 m dalje redovan pešački prelaz.
Grad je prenaseljen!
Ulice su prepune pešaka i automobila, prepuni su autobusi, redovi i gužve na svakom ćošku, manjak obdaništa, manjak parking mesta , loši putevi, nedostatak biciklističkih staza pa čak i pešačkih, vazduh je zagadjen, iz godine u godinu lošiji rad komunalnih preduzeća, divlja gradnja, loše planiranje...urbanistički kolaps!
Zbog tog prelaza sam promenila stan. Kočenje, vriska, jauci... Tvrdim, uskustveno: 50% je krivica vozača, 50% pešaka koji, posle donošenja nobog zakona, bez zastoja prelaze put. Bilo je par slučajeva da prvi vozač naglo zakoči ali ga vozilo iza udari, gurne i pešak strada.
Ne bi me cudilo da u nasem gradu o saobracaju odlucuje neki bravar, inzenjer jake struje ili apsolvent prava mozda? Saobracaj je uzasan, i sve sto rade su uzasne ideje koje postojece samo pogorsavaju. Gledate li vi druge gradove u drugim drzavama? Ima li sta na youtube o ovim problemima?
I tu i kod el.vojvodine ima i mesta i mogucnosti da se postavi pasarela i da se zavrsi prica za svagda, i pesacima i vozacima, pogotovu sto nisu raskrsnice, nije normalno svakih 200 metara semafor, pa nisu to uske stare ulice gde nema drugog resenja
Kružni tok i nije toliko luda ideja. Formalno, imamo 4-5 pravaca na tom delu. Danila Kiša i preko puta dve ulice... dakle postoje uslovi za kružni tok, a ne bi bio semafor.
Svi sretni, pare utrošene, fontana za golubove...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
I dalje se čeka najavljeni semafor na opasnoj raskrsnici kod Daltonke
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•15.11.2017.
•12:09 > 13:07
Komentari 53
Zemara
Komifo
Каko je zabavno kad debeli krmci koji se ne odvajaju od volana savetuju pešacima da prošetaju.Treba staviti prelaze SVUDA i krvavo kažnjavati kad se ne poštuju, pa ako ti se ne sviđa, ti nemoj autom kroz grad.
Mišel Muton
mrko
do centra ako treba busom i polako nogu pred nogu jer "moze se malo prosetati i protegliti"
Neša
NS
Jovan
Gladius et anus
moj komentar
Pokemon
Milana
Nebojša
Postvalja s etoliko semafora i gde treba i gde ne treba.
Mišel Muton
Sabe
Kokakole
Ljiljana
Branimir
Kim
Kapiten Dragan
neprežaljeni semafor
Ma da postavlajte semafore na svakih 50 metara. Ili potpuno ukinite saobraćaj u gradu i svakom obezbedite električni bicikl ili hibridni auto!!
Mislis hibridnim autom ne moze da se udari pesak? Mislim da tema nije ekologija u ovom slucaju nego bezbednost svih ucesnika.
Stevan
p.s. Ko nije religiozan nek se odmah baci na haubu, da prekrati muke.
Zvezde Granda
микица
Mile
Ne mogu da sinhronizuju semafore i ove koje imamo, zeleni talas je za njih nedostizan, moroni..
Zoki
Futog
imam noge
Oki
Телеп
Зато на Булевару Патријарха Павла нема семафора на дужини од 2 км. На раскрсници са Илирском мало-мало па имамо судар са смртним исходом. Слично и сараскрсницом Вршачке и Ј. Поповића. Годинама се пишу петиције, али без успеха. Да су нормални и стручни они који одлучују Булевар Ослобођења би имао пешачке пасареле уместо семафора и прелаза. Безбедност драстично боља, загађење мање, проток саобраћаја већи, уштеда енергине већа... А да, то је скупо.
XXXL
Nindža Kornjačleone
Vule
salt
Ako u saobracaju ucestvuje pesak i vozac i ako te neko udari na tom pesackom onda to znaci da nijedan od dva nije obracao paznju... Ako i malo ukljuci mozak, pesak ce videti da kola ne mogu da stanu na vreme pa nece nastaviti da prelazi ulicu ili u slucaju vozaca, videce da neko zeli da predje ulicu i propustice pesaka.
Ali sada niko nista ne gleda i lete ko muve bez glave i bez malo razmisljanja prelaze ulicu.
Neka stave svetlece upozorenje kao na pesackom u Jevrejskoj kod geodetskog zavoda...
bane
Bob Rock
ns
Kaja
Naš mentalitet
Jedno radno mesto policajca pored, dežurstvo 12 sati u toku dana, jedino rešenje.
Za naš svet.
Da satelit spuca elektroniku svakog automobila za koga vidi da ne stane na pešačkom, možda...
Milestone
Wnj
@Pićuka
Petar
I ovde je neophodan jer je ludilo prelaziti bulevar sa 6 traka bez semafora.
Jova
Ulice su prepune pešaka i automobila, prepuni su autobusi, redovi i gužve na svakom ćošku, manjak obdaništa, manjak parking mesta , loši putevi, nedostatak biciklističkih staza pa čak i pešačkih, vazduh je zagadjen, iz godine u godinu lošiji rad komunalnih preduzeća, divlja gradnja, loše planiranje...urbanistički kolaps!
Zivan
Osoba M
Andjela
Vladan
Pićuka
Miki
reckboo
incredibile!
Deda
Paja
Svi sretni, pare utrošene, fontana za golubove...
hm?
A?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H