Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs

Novi Sad
15.11.2017.
12:09 > 13:07
Pešački prelaz na uglu Bulevara oslobođenja i Ulice Danila Kiša opasan je po pešake, u šta se pre samo dva dana uverila 24-ogodišnja devojka koju je na prelazu udario mercedes.
  • Zemara

    23.11.2017 17:01
    inicijativa
    Ne trpati pešački na svakih par stotina metara na većim Novosadskim ulicama jer se saobraćaj itekako guši time. Više podzemnih ili nadzemnih prelaza napraviti.
  • Komifo

    19.11.2017 11:53
    @Kokakole

    Каko je zabavno kad debeli krmci koji se ne odvajaju od volana savetuju pešacima da prošetaju.Treba staviti prelaze SVUDA i krvavo kažnjavati kad se ne poštuju, pa ako ti se ne sviđa, ti nemoj autom kroz grad.
  • Mišel Muton

    18.11.2017 22:58
    @ Mrko
    Moze Mrko i tako, samo sumnjam da ce Bulevar ikada postati pesacka zona!!
  • mrko

    18.11.2017 14:41
    @Mišel Muton
    ja bih lepo proširio pešačku zonu, pa da parkiraš lepo tamo negde na novom naselju
    do centra ako treba busom i polako nogu pred nogu jer "moze se malo prosetati i protegliti"
  • Neša

    16.11.2017 08:31
    Uvek pazim kad prelazim tu pa mi je svejedno da li je semafor ili samo pešački, ali sklanjati ga nećete, što bih ja išao okolo 500m zato što je vama pešački problem.
  • NS

    16.11.2017 08:01
    Aaaa...znaci treba da me drmne auto kod zoneda na bul.Evrope pa da stave semafor! :) :) :):)
  • Jovan

    16.11.2017 07:52
    Odlično. Do sada sam uvek, ali uvek, pred taj pešački prelaz usporavao i bio oprezan, gledao da li sa bilo koje strane ima pešaka koji čekaju da pređu i ako ima, uvek, u potpunosti. Sad kad stave semafor, noga na pedalu za gas, 50 km/h, a oni pešaci koji prelaze semafore i na crveno neka me se paze, jer kočiti više neću, pa kad dignem nekog na haubu na njihovom crvenom svetlu, ima još i da ih tužim za pretrpljeni strah. Sjajno. Mislim da Novi Sad (NS) treba da promeni ime u Semafor Sad (SS) sa nadimkom "Semafor City". Očigledno su svi naši "stručnjaci" nesposobni da na drugačiji način osiguraju bezbednost svih učesnika u saobraćaju. Kombinacija više mogućnosti je sasvim logična, ali neeeee... semafor!
  • Gladius et anus

    16.11.2017 07:21
    Maximus
    Већини пешака и возача потребно је објаснити да више нису у својим селима, да постоје саобраћајни прописи, да црвено светло значи стајати и чекати да се упали зелено, да спорија вожња у скупљим аутомобилима олакшава другима да виде ко је за воланом, да пре и после јела треба руке прати....
  • moj komentar

    15.11.2017 22:29
    .ebe se vozačima Mercedesa, BMW-a i Audija i za pešaka i za semafor i za ležećeg policajca i za saobraćajnog policajca. Samo je bitno da ne ulubi auto kad udari neku boraniju, a pešaka će biti i sutra i prekosutra, jedan manje-više.
  • Pokemon

    15.11.2017 22:29
    Vise mi treba kolima sa kraja na kraj grada nego u gradovima koji su 100x veci. Ovaj grad je zauvek upropasten!!!!
  • Milana

    15.11.2017 21:41
    Kod tzv. Daltonke NE TREBA PEŠAČKI PRELAZ! Stanujemo u A. Cesrca,znači taman u pravcu pešačkog, najčešće idemo sa decom, i nije nam teško da odemo do prelaza regulisanog semaforom.
  • Nebojša

    15.11.2017 21:17
    glupost
    Najbolje stavite kod svake zgrade SEMAFOR. Sklonite taj pešački prelaz i omogućite normalno odvijanje saobraćaja, a neka pešaci malo PROŠETAJU, kada se već zovu PEŠACI.
    Postvalja s etoliko semafora i gde treba i gde ne treba.
  • Mišel Muton

    15.11.2017 20:52
    Zica
    Glupost, svakih 100m semafor....i dalje ce se pretrcavati....ja bih taj deo ogradila....moze se malo prosetati i protegliti do semafora...ima levo a ima i desno jedan!!
  • Sabe

    15.11.2017 19:40
    Kako uvek oboren pesak na pesackom nikad izvan pesackog? Zanimljivo.
  • Kokakole

    15.11.2017 19:31
    Branimire, pobogu, od semafora na početku Rumenačke i prelaza kod ambulante ima do 50 metara. Kakav zeleni talas, kakve budalaštine. Čuli ljudi za zeleni talas i pasarele, pa u svakoj konverzaciji o prelazima potenciraju "pasarela" i "zeleni talas". Njih 5 posto stvarno zna, ovi ostali pametuju. Treba ukidati prelaze. Neka šetaju malo ljudi do semafora. Ko tuljani gamižu po ulici polupokretni. Treba malo da smršaju.
  • Ljiljana

    15.11.2017 19:08
    pasarele
    Molim one koji su zagovornici izgradnje pasarela da mi kažu gde su to videli i pošalju neki link da vidim kako izgleda. Ako je onako kako ja zamišljam, uopšte mi se ne sviđa. I, već vidim pešale koje mrzi da se pentraju, pa idu ispod, kao što pretrčavaju put kod Baazara oni koje mrzi da idu kroz pothodnik.
  • Branimir

    15.11.2017 18:58
    Zeleni talas
    Bulevar oslobodjenja je pogodan za uspostavljanje zelenog talasa sinhronizovanjem svih semafora. Na taj nacin povecao bi se protok vozila, smanjilo zagadjenje od izduvnih gasova i sacuvala bezednost pesaka,Prelaz kod Daltonke je jedino mesto na tom Bulevaru koje nije obezedeno semaforom i trebalo bi ga sto pre postaviti. Slicno je i sa prelazima na uglu Jevrejske i Gajeve ulice, kao i kod ambulante u Rumenackoj ul.
  • Kim

    15.11.2017 18:50
    goes
    Krene 10 automobila od Futoške i od M.Gorkog. Zaustavljaju se svi na pešačkom prelazu da pređe 1-2 pešaka! Koliko to košta!?
  • Kapiten Dragan

    15.11.2017 18:44
    Zoki 15.11.2017 • 17:50
    neprežaljeni semafor
    Ma da postavlajte semafore na svakih 50 metara. Ili potpuno ukinite saobraćaj u gradu i svakom obezbedite električni bicikl ili hibridni auto!!

    Mislis hibridnim autom ne moze da se udari pesak? Mislim da tema nije ekologija u ovom slucaju nego bezbednost svih ucesnika.
  • Stevan

    15.11.2017 18:33
    Dok ne bude postavljen semafor, nama pešacima ostaje jedina moguća horizontalna saobraćajna signalizacija: da se prekrstimo pre nego što zakoračimo.
    p.s. Ko nije religiozan nek se odmah baci na haubu, da prekrati muke.
  • Zvezde Granda

    15.11.2017 18:18
    Tamo gde nema saobracajne kulture ni semafori ne pomazu .
  • микица

    15.11.2017 18:17
    Булевар + Пешачки + 6 трака = трагедија
  • Mile

    15.11.2017 18:09
    Pa sta drugo mogu nasi strucnjaci i vodje SNS, SPO, SPS sega mega univerziteta da smisle drugo, nego semafor na svakih 100 meteri, da se podavimo u izduvnim gasovima..
    Ne mogu da sinhronizuju semafore i ove koje imamo, zeleni talas je za njih nedostizan, moroni..
  • Zoki

    15.11.2017 17:50
    neprežaljeni semafor
    Ma da postavlajte semafore na svakih 50 metara. Ili potpuno ukinite saobraćaj u gradu i svakom obezbedite električni bicikl ili hibridni auto!!
  • Futog

    15.11.2017 17:47
    eww
    Sad ce gradonacelnik da sece vrpcu
  • imam noge

    15.11.2017 17:23
    ...
    Jeste, još jedan semafor, pa 100m niže još jedan, pa celom dužinom bulevara na svakih 100m semafor, pa onda nek se trend proširi i na ostale ulice! I da vrate drugi pešački kod Elektrovojvodine i na njega da stave semafor jer gospodu novosadiste mrzi da propešače još malo po tepsija ravnom terenu nego oće da bez gledanja pređu drum gde god im se ćefne. Ima toliko pametnijih mesta gde treba staviti semafor a taj peščki treba obrisati jer je em na nelogičnom em opasnom mestu.
  • Oki

    15.11.2017 16:44
    Stručnjaci
    Pa da. Treba nam semafor svakih sto metara bulevara. Kaznjavajte one što stvarno prave prekršaje a ne one što voze 125 po autoputu. Lepo ih odrerite sa kaznama i za mesec dana će biti sve ok. Dok njih puštate da jurcaju po gradu ništa vam neće pomoći semafori na svakih sto metara.
  • Телеп

    15.11.2017 16:15
    Идиотизам
    Па да, треба поставити семафоре на сваких 100 метара па да максимално успоримо саобраћај на Булевару. Нека се направи ред аутомобила који стоје буде од Мишелука до Футошке. ...
    Зато на Булевару Патријарха Павла нема семафора на дужини од 2 км. На раскрсници са Илирском мало-мало па имамо судар са смртним исходом. Слично и сараскрсницом Вршачке и Ј. Поповића. Годинама се пишу петиције, али без успеха. Да су нормални и стручни они који одлучују Булевар Ослобођења би имао пешачке пасареле уместо семафора и прелаза. Безбедност драстично боља, загађење мање, проток саобраћаја већи, уштеда енергине већа... А да, то је скупо.
  • XXXL

    15.11.2017 15:50
    Ma kakav semafor!!!? Pasarela ili podzemni prolaz. Šteta što nije napravljen zajedno sa daltonkom. Pasarelu prilagođenu ljudima sa posebnim potrebama treba postaviti i kod elektrovojvodine i kod dačmena. Stvarno cena smisla postavljati semafore svako malo.
  • Nindža Kornjačleone

    15.11.2017 15:35
    Gotovo sam siguran da ce u nekom narednom periodu biti trazen i semafor kod Cirpanove ulice. Rizicno je za ljude koji prelaze bez semafora i pesackog bulevar na tom delu.
  • Vule

    15.11.2017 15:35
    Destimulativni semafor
    Semafor će ipak rešiti ležerno ponašanje pešaka, kao i divljanje nesavesnih vozača. Samo da bude destimulativan za pešake, tj. da se "otvara" na svakih pet minuta a vreme prelaska da bude 20'tak sekundi!
  • salt

    15.11.2017 15:32
    Kakav crni semafor?! Jos ce da stavljaju semafore na svaki pesacki prelaz. Ja sam taj pesacki presao milion puta i nikad se nije desilo da sam bio u ozbiljnijoj opasnosti.

    Ako u saobracaju ucestvuje pesak i vozac i ako te neko udari na tom pesackom onda to znaci da nijedan od dva nije obracao paznju... Ako i malo ukljuci mozak, pesak ce videti da kola ne mogu da stanu na vreme pa nece nastaviti da prelazi ulicu ili u slucaju vozaca, videce da neko zeli da predje ulicu i propustice pesaka.

    Ali sada niko nista ne gleda i lete ko muve bez glave i bez malo razmisljanja prelaze ulicu.

    Neka stave svetlece upozorenje kao na pesackom u Jevrejskoj kod geodetskog zavoda...
  • bane

    15.11.2017 15:25
    E ako stave i tu semafor brze cemo ici peske nego kolima. I koliko su platili onih par semafora ne tako davno? 200-300 hiljada evra? Za te pare se moze napraviti podzemni prolaz ili nadzemni most za pesake, al onda verovatno ne bi ostalo za harac, tako da nije ekonomski isplativo.
  • Bob Rock

    15.11.2017 15:25
    Body count
    120 dana... Samo polako, još par žrtava i eto velelepnog semafora.
  • ns

    15.11.2017 15:24
    Kao prvo nije u pitanju opasna raskrsnica nego jako loše obeležen pešački prelaz. Umesto semafora, kojih je previše za jedan grad, bolja opcija je dobro obeležen prelaz sa upadljivom horizontalnom signalizacijom, znakom i svetlom upozorenja.
  • Kaja

    15.11.2017 15:09
    Jel postoji neki standard na koliko metara se postavlja semafor od semafora? Možda saobraćajni inženjeri mogu da nam pojasne da li treba semafor ili ne!
  • Naš mentalitet

    15.11.2017 15:05
    Ti ćeš meni....
    Kad neko neće da poštuje propise, teško mu možeš naći tehnološko rešenje da ga nateraš.
    Jedno radno mesto policajca pored, dežurstvo 12 sati u toku dana, jedino rešenje.
    Za naš svet.
    Da satelit spuca elektroniku svakog automobila za koga vidi da ne stane na pešačkom, možda...
  • Milestone

    15.11.2017 14:58
    ante
    Ukinti pešački prelaz! Opasan je i sa semaforom
  • Wnj

    15.11.2017 14:55
    Na tom prelazu najveći problemi su: 1. žbunje na razdelnom ostrvu koje je tik uz prelaz, 2. jako loše osvetljenje iznad prelaza i 3. stalno parkirani automobili u desnim trakama ili na samom pešačkom prelazu. Pasarela je jedino dobro rešenje, a kome je komplikovani da se penje, ima 100 m dalje redovan pešački prelaz.
  • @Pićuka

    15.11.2017 14:48
    Saobraćaj je dobro regulisan, ali su vozači loše regulisani.
  • Petar

    15.11.2017 14:39
    Pitanje
    Nigde nisam pročitao da li se planira i semafor kod Zonedove zgrade?
    I ovde je neophodan jer je ludilo prelaziti bulevar sa 6 traka bez semafora.
  • Jova

    15.11.2017 14:39
    Grad je prenaseljen!
    Ulice su prepune pešaka i automobila, prepuni su autobusi, redovi i gužve na svakom ćošku, manjak obdaništa, manjak parking mesta , loši putevi, nedostatak biciklističkih staza pa čak i pešačkih, vazduh je zagadjen, iz godine u godinu lošiji rad komunalnih preduzeća, divlja gradnja, loše planiranje...urbanistički kolaps!
  • Zivan

    15.11.2017 14:28
    Ovaj prelazi bi trebalo ukinuti, nije normalno da na glavnoj gradskoj saobračajnici budu semafori na svakih 300 metara...
  • Osoba M

    15.11.2017 14:24
    Manite se semafora ljudi, neka naprave neki pesacki nadvoznjak, ili cak i pothodnik. Protok saobracaje je tu ionako kao kroz glib.
  • Andjela

    15.11.2017 14:08
    Zbog tog prelaza sam promenila stan. Kočenje, vriska, jauci... Tvrdim, uskustveno: 50% je krivica vozača, 50% pešaka koji, posle donošenja nobog zakona, bez zastoja prelaze put. Bilo je par slučajeva da prvi vozač naglo zakoči ali ga vozilo iza udari, gurne i pešak strada.
  • Vladan

    15.11.2017 14:07
    Ne bi me cudilo da u nasem gradu o saobracaju odlucuje neki bravar, inzenjer jake struje ili apsolvent prava mozda? Saobracaj je uzasan, i sve sto rade su uzasne ideje koje postojece samo pogorsavaju. Gledate li vi druge gradove u drugim drzavama? Ima li sta na youtube o ovim problemima?
  • Pićuka

    15.11.2017 14:04
    Ovaj semafor treba ukinuti. Saobraćaj je loše regulisan da bi ovo dovelo do kolapsa na Bulevaru.
  • Miki

    15.11.2017 13:53
    Na svakih 50 metara semafor
    Ako i tu postave semafor,na bulevaru će maltene svakih 50 metara biti po jedan.
  • reckboo

    15.11.2017 13:50
    au, kumeee
    četir' milje dindži?!
    incredibile!
  • Deda

    15.11.2017 13:43
    I tu i kod el.vojvodine ima i mesta i mogucnosti da se postavi pasarela i da se zavrsi prica za svagda, i pesacima i vozacima, pogotovu sto nisu raskrsnice, nije normalno svakih 200 metara semafor, pa nisu to uske stare ulice gde nema drugog resenja
  • Paja

    15.11.2017 13:42
    I nije toliko ludo...
    Kružni tok i nije toliko luda ideja. Formalno, imamo 4-5 pravaca na tom delu. Danila Kiša i preko puta dve ulice... dakle postoje uslovi za kružni tok, a ne bi bio semafor.
    Svi sretni, pare utrošene, fontana za golubove...
  • hm?

    15.11.2017 13:30
    Tri semafora na manje od 350 metara!!?? Saobraćajni kolaps!!
  • A?

    15.11.2017 13:21
    Predlog
    Ja bih umesto tog semafora, stavio kružni tok i lepu fontanu, muzičku.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna